luni, 2 octombrie 2017

Comment: Vasile Dincu-un impostor. Evenimnetul Zilei, Oct., 2nd, 2017

Comment: Vasile Dincu, un impostor. Evenimentul Zilei, Oct. 2nd, 2017

Nu voi uita niciodata: Dupa o solicitare de intrevedere (asa am invatat la Cluj), m-am dus in biroul IRES a d-lui Dincu (cu "i" din "a"...?), caruia i-am solicitat postul de prefect la Cluj. "Costa foarte mult" mi-a spus. Tipul asta este inconstient: Eu sunt refugiat politic. Am fugit de comunism pentru ca-i uram pe toti ca Dincu. Si inca ii urasc. "Eu NU dau bani in Romania pe care o reprezent in toata lumea", am raspuns. Functia de prefect mi-ar fi permis sa fac ceva pentru Cluj, Ardeal, Banat. Intre altele un Lobby pentru implementarea Legii Lustratiei. Nu am un alt interes. Indivizi ca Dincu care vin din comunism, ei nu traiesc in EU si in NATO. Astia traiesc in alt univers pe alta planeta. Am mii de exemple din Cluj, Ardeal, Banat. Dincu ocupa un post fara concurs, deci ilegal, la Bucuresti, la Academia de Stiinte a SRI-care TREBUIE desfiintata-, si mai are IRES, SRL la Cluj. Este tipologia mediocrului ajuns. Sunt foarte slabi profesional, ca si G. Maior & Co.. Sper ca vor regreta. Emil Aluas, Activist Politic, Columnist, Presedinte, Fundatia PRO WEST, Cluj-Budapesta. Blog: emilaluas.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu