joi, 4 ianuarie 2018

Revelionul meu si Tinutul Secuiesc

Revelionul meu si Tinutul Secuiesc.

Nu vorbesc limba maghiara. Revelionul din acest an l-am petrecut in Oradea. Sunt Clujean. Mi-am petrecut viata personala si profesionala in Europa de Vest si SUA. Am fost in Secuime de vre-o 50 de ori. De doua ori, de Rusalii, la Sumuleul Mic. Revin la Revelion: La ora 12:00 toti cei 400 de participanti s-au ridicat si au cantat "Desteapta-te romane". La ora 1:00, ora 12:00 ora Ungariei, cei 400 de petrecareti s-au ridicat si au cantat Imnul Ungariei (de Ferenc Erkel) si Imnul Secuilor. Am fost impresionat de onestitatea celor trei etnii care alcatuiesc Ardealul si istoria lui. Ardealul ne partine noua tuturor. NOI trebuie sa continuam istoria acestui tinut binecuvantat pe baze eminamente VESTICE. Prof. Emil Aluas, Activist Politic, Budapesta. Presedinte-Fondator, Fundatia PRO WEST, Cluj. Blog: emilaluas.blogspot.com
Deputatul UDMR József Kulcsár-Terza a depus la sfârșitul lunii decembrie, în Parlament, o inițiativă legislativă în vederea transformării Ținutului Secuiesc...
EVZ.RO
LikeShow More Reactions
Comment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu