luni, 4 decembrie 2017

Comment: Articolul despre Transilvania. EVZ.ro, 04. 12. 2017

Comment: Articolul despre Transilvania. EVZ.ro, 04. 12. 2017
Este pentru prima data in ultimii 28 de ani ca mi se umple inima de bucurie, chiar implinire, citind comentariile D-voastra, TOTI cititorii acestui articol. Este exact ce ce am publicat de mai bine 20 de ani. Apoi, in urma cu 6 ani, am publicat la Cluj editorialul: "Fara Bucuresti si fara Budapesta", ceea ce mi-a atras URA multor slugoi de peste Carpati. Este inutil sa mai comentez gandurile D-voastra asternute in aceste randuri. O Transilvanie si Banat independente, ne-ar definitiva pentru totdeauna statutul nostru de cultura si civilizatie Vestica. Multi, foarte multi ardeleni si banateni s-ar intoarce acasa. Cum am facut-o eu insumi, revenind la Cluj, din SUA. Mai mult, am fi dispusi sa facem orice sacrificiu, pentru occidentalizrea TOTALA a acestei Elvetii a Estului. Prof. Emil Aluas, Activist Politic, Presedinte-Fondator, Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor, Cluj, 2009; Presedinte-Fondator, Fundatia PRO WEST, Cluj-Budapesta. Blog: emilaluas.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu