• Vasle D(î)ncu premier...? Declaratia lui Victor Ponta. Suntem un neam de nebuni. (cer iertare exceptiilor de 0. 01 %).

    Prezentul articol este comentariul meu la declarația lui Victor Ponta, din hotmail.ro din 12 decembrie, 2017. Nu eram în țară în acel moment când m-a sunat Vasile Dincu (cu "i"). Voia să-mi spună, probabil, să nu-l mai critic în scris. Iar solicitarea mea anterioară de a mă întâlni cu el, este reală. I-am cerul să fiu numit prefect de Cluj. De ce...? Voiam mult să fac Lobby pentru implementarea unei Legi a Lustrației. Lobby la care INCĂ NU AM RENUNȚAT. Deci când m-a sunat, evident că nu i-am răspuns. Îl văzusem la TV de zeci de ori cu Victor Ponta. Mai existau și declarațiile lui privind anturajul, sau „preteniile”, la "NIVEL FOARTE ÎNALT, de PCR- București. El o spune cu laudă, ca o virtute. Mie mi-ar fi rușine să mă afișez cu astfel de "RELAȚII". L-am văzut și la Cluj, în centru, lângă Memorandiști, alături de Victor Ponta și Ioan Rus. Stăteau intenționat, expuși în fața publicului clujean. Din fericire nu-i lua NIMENI în seamă. Aștia, nu-și dau seama că NU APARȚIN orașului de pe Someș. Chiar dacă majoritatea copleșitoare a actualilor clujeni provin, ca și ei, din același PCR, securiști și informatori, TOȚI de la țară. TUPEUL lor este fără margini. Toți consideră că Clujul LE APARȚINE. D-nilor PSD-iști, GREȘIȚI ENORM. Nimic din Cluj, și din orașele mari din Ardeal Și Banat, NU VĂ APARȚIN. Acum aflăm de la Victor Ponta că Vasile Dincu dorea să fie chiar Premier. Deși de mii de ori a declarat, și declară si în prezent, ca NU MAI FACE POLITICĂ. Vedeți D-voastră, avem de a face cu una din nimicniciile rrromanești, a NESIMȚIRII. În plus, sunt extraordinar de slab pregătiți profesional. Ei știu asta.Și toți occidentalii știu asta. Iar apariția la Cluj, în Sala Filarmonicii, alături de Adrian Nastase, premierul-hoț-sinucigaș, alături de Ioan Rus, ministru demisionar-laș, a lui Năstase, ne confirmă că avem de a face cu o gașcă (ei își spun „Grupul de la Cluj”, o minciună grosolană), de indivizi care doresc revenirea la MAMA RUSIA. Cea Ortodoxă. Ei speră că așa ar putea scăpa cu tot ce au furat din decembrie '89, până în prezent. Din cauza menținerii lor la nivel înalt al politicii românești, din decembrie 1989 până în prezent, ne-au plecat in din țară cei mai buni, cei mai valoroși tineri. Și vor continua să plece. Pentru asta populația rrromânească NU FACE DEMONSTRAȚII. De ce...? Sfătuiesc rrromânii să nu mai revendice NICIODATĂ tratament egal cu restul Națiunilor Occidentale. Pentru că NU MERITĂM. Primirea noastră în UE și NATO a fost și este o FAVOARE care ni s-a făcut. NIMENI nu are nici o obligație față de noi. Din contra.
    Prof. Emil Aluaș                                                    Marți, 12. 12. 2017
    Activist Politic                                                        Budapesta
    Fundația PRO WEST
    Cluj-Budapesta. 

    EA/cc