luni, 30 iulie 2018

Comment publicat in 5 bloguri de group. 30. 07. 2018.

Comment: La provocare. 30. 07. 2018.

NU. Eu nu am fost pcr-ist, am plecat in SUA, din comunism, in mod legal, ca refugiat politic, Visa I-94. Pe data de 15 decembrie, 1986. Din 1992 calatoresc cu pasaport SUA. As fi putut sa parasesc Romania "fugind" de zeci de ori, datorita plecarilor mele repetate in Vest. Sute de colegi de-ai mei au fact-o. I-am ajutat. La multi le-am dus ulterior diplomele de absolvire a universitatilor din Cluj. Nu apartin nici unei secte religioase. Sunt crestin NE- practicant. Ca si intreaga etnie romaneasca sunteti obsedat de "aranjamente", "strecurari" in susul ierarhiei romanesti. Si va dau dreptate. Asa a existat aceasta etnie de cand au imigrat din Balcani spre nord. Inclusiv in Transilvania. Din Balcani ni s-a adus religia ortodoxa, scrierea chirilica, si popi. Multi, multi popi. La occidentali nu prea tin "aranjamentele". La americani/anglo-saxoni in general, nici nu intra in vorba. O sustin pe L. C. Kovesi in primul rand pentru ca grupul pe care-l reprezint NU are alta optiune. Daca ar fi dupa mine as aduce un strain: din UK, SUA, Canada. In Romania pierzi enorm de mult timp sa dialoghezi cu autohtonii. In ce ma priveste, sunt un separatist declarat. Experimentul unirii de la 1 decembrie, 1918, s-a soldata cu un FIASCO. Circumstantele europenede atunci: Caderea Imperiilor, formarea Jugoslaviei, formarea Cehoslovaciei, au costituit un moment favorabil pentru unirea Transilvaniei cu actuala Roamnie. Apropo: Nici una din tarile amintite NU mai exista ca tara. Ca de obicei, Romania va fi ultima in care Transilvania sa devina INDEPENDENTA total. Nu sunt ungur. Nu sunt evreu. Nu vorbesc ungureste desi locuiesc in Budapesta de ani de zile, de cand sunt intors din SUA. Originea mea se trage din regiunea Mociu-Camaras, jud. Cluj. Revenind la Kovesi... NU. Nu este clujeanca. Nici nu am afirmat asa ceva. A terminat dreptul la Cluj. Cu media 9, 48. Iar doctoratul l-a luat la Timisoara. Nu avem pe altcineva. Cel putin aceasta femeie si-a sacrificat intreaga tinerete incercad sa implementeze o disciplina de tip anlgo-saxon intr-o tara care a fost, este, si va fi, izlata si uitata de D-zeu. Etnia romaneasca NU are caracteristicile unei natiuni. Este o populatie. Academicieni, cadre universitare, profesori, militari, ingineri, muncitori, toate categoriile socio-profesionale, au fost si sunt si in prezent, aparatorii securitatii comuniste. Din punct de vedere politic: Ne intereseaza cineva din Ardeal sau Banat. "Cineva de-a nost", sa folosesc un ardelenism. TREBUIE sa ne obtinem INDEPENDENTA totala si sa devenim o tara in Centrul Europei. Tuturor ne este rusine sa ne mai prezentam in lume ca romani. Emil Aluas, Budapesta. Uniunea Ardelenilor SI Banatenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu