luni, 30 iulie 2018

Comment: Stiri Diaspora. Romanii pleaca masiv. 30. 07. 2018.

Comment: Stiri Diaspora. Romanii parasesc masiv Romania.
30. 07. 2018.

Am fost eu insumi refugiat politic in SUA, decembrie 15, 1986. Cei plecati NU se mai intorc. Ce care ne-am intors NU ne-am putut reintegra desi avem toata familia in Romania. Multi am plecat din nou. Inclusiv subsemnatul. Si NU dorim sa ne intoarcem NICIODATA. Nici unul din cei plecati inainte de 1989 (mi se spune ca nici cei plecati ca refugiati economici dupa 1990), nu am plecat in termeni buni cu connationalii nostri. Din contra. Mai mult, in ultimii 20 de ani, directia Romaniei este opusa Vestului. Opusa Occidentului in general. Si in continuare Romania, indiferent care partid este la putere, joaca la doua capete. "Double Standard". Toti occidenetalii stiu aceasta. Ne tolereaza din interes economic. Ce se va intampla...? O INDEPENDENTA totala a Ardealului SI Banatului si aparitia, DIN NOU in Europa, a tarii noastre, TRANSILVANIA. O tara liberala, cu economie bazata pe cerere si oferta. O tara deschisa catre lume. La orice pret. O tara in care fiecare post de conducere in sistemul de stat TREBUIE sa fie obtinut prin concurs, concurs anuntat in toate buletinele de specialitate din lume, urmat de o perioada de proba. Avem milioane de romani care au obtinut astfel de posturi in Occident. Emil Aluas, Budapesta. Uniunea Ardelenilor SI Banatenilor, Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu