luni, 16 septembrie 2019

Cand si de ce am plecat definitiv in SUA

 
Emil Aluas, Raspuns. Din SUA, la 15 septembrie, 2019. 
 
 "Sa clarificam lucruri IMPORTANTE: Eu am venit in SUA pe data de 15 decembrie, 1986. Ca REFUGIAT POLITIC. Viza I-94. Sponsorul meu a fost un coleg, dirijorul Robert Dwelley, din Rochester, NY, si Deapartamentul de Stat. Primirea mea, a noastra, atunci (al-II-lea mandat a lui Ronald Reagan), a fost impecabila. Mi-am facut profesia in SUA--concurs cu 372 de candidati pe un loc--, si am promovat si promovez si in prezent Transilvania in toata lumea. (Peste 2000 de stundenti din jurul lumii). Livonia, MI, nu este "my homestate". Indiana este statul meu de nastere american. Sunt de acord cu Carta Drepturilor Omului. Dar nu se aplica romanilor (cu 0, 001 % exceptii). Asa cum romanii NU vor fi admisi in SUA fara vize. (N. B. Am intervenit ca lista romanilor carora le este interzis accesul pe teritoriul SUA, cazul Liviu Draga, sa fie axtinsa, vizate fiind persoane indezirabile cu valorile Vestice). Romanii NU au dovedit ca doresc sa faca parte din istoria, cultura si sa-si insuseasca valorile Vestului. La orice pret. Cu exceptia Ardealului si Banatului, prin istoria noastra, mai ales prin aportul extraordinar al etniilor din ardeal: sasii, svabii, evreii. Pe toti i-am vandut ca pe vite. Ardealul SI Banatul vor fi parte intr-un stat INDEPENDENT, stat federal european, liberal, cu o economie genuin liberala, cu o noua constitutie, o noua moneda, o noua capitala. Pot continua, dar mi-e frica de comentariile romanilor care de abicei sunt vulgare si NU la subiect. Succes !. Uniunea Ardelenilor SI Banatenilor (UAB), Cluj".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu