duminică, 22 septembrie 2019

Frutrarea fata de impotenta grupului etnic romanesc.


Emil Aluas. Raspuns la Comentariu de mai jos. Din SUA la 22 septembrie, 2019.

Emil Alus, Raspuns: Nu am plans niciodata. Eu nu sunt tolerat aici, eu sunt respectat pentru ca ofer in orice moment ceva nou. DA, sunt frustrat ptr. ca de la varsta de 19 ani fac drumul Cluj-Budapesta in 8, cateodata 10 ore. Cu avionul platesc mai mult bagajul. Iar noi traim in secolul XXI. Privind originile noastre, de 46 de ani SALUT pe cei care, ca si mine, am reusit sa iesim--folosesc pluralu...l ptr. ca am jutat pe foarte multi sa plece-- din cultura de trib romaneasca. Sunt initiatorul-fondatorul INDEPENDENTEI totale a Ardealului SI Banatului. TREBUIE musai sa iesim din acea cloaca si sa ne integram in cultura si valorile Central si Vest Europene. La orice pret. Desi in prezent mult mai greu pentru ca nu mai avem sasi, svabi, evrei. I-am vandut ca pe animale. Toti pcr-stii, securistii, informatorii--azi multi inca la putere--militarii de orice grad, muncitorii si taranii stiau de aceasta vanzare. Ranjeau, majoritatea se bucurau. O cruzime pe care nu am mai intalnit-o la alte natii. Romanii NU se vor schimba niciodata. Uniunea Ardelenilor SI Banatenilor (UAB), Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu