marți, 8 august 2017

Comentariu la articolul din Romania Libera privind cei condamnati pentru delapidare din fondurile alocate rromilor, 8 august, 2017

Comentariu la articolul din Romania Libera, 8 august, 2017

De la Bruxelles, sute de milioane de euro pentru rromii din Romania.

Ca fundatie din Cluj, am fost contactat de biroul reprezentantului rromilor din Germania, privind Colonia de Rromi din Pata Rat-Cluj. Mi s-a spus ca persoana "in charge", care m-a contactat, este un fel de mana dreapta a lui Angela Merkel, in problema rromilor. Era vorba de o suma de zeci de milioane de euro venita de la Bruxelles. Am contactat cadre universitare si cunoscatori ai civilizatiei rrrome, vorbitori de limba rromanes. Dupa patru vizite ale subsemnatului in Colonia de Rromi de la Pata Rat-Cluj, am trimis mesaj in Germania ca Fundatia PRO WEST nu se angajeaza la nici un proiect privind rromii. Si ca, dupa parerea mea, problema rromilor nu se va schimba in urmatorii 100 de ani. Preferam sa ramanem sponsorizati NUMAI si EXCLUSIV de sectorul privat din Romania si din alte tari vestice.

Prof. Emil Aluas
Activist Politic
Presedinte-Fondator
Fundatia PRO WEST, Cluj-Budapesta.

EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu