duminică, 27 august 2017

Raspuns la Mandru ca mi-s Banatean, Romania Libera, 27 august, 2017

Emil Aluas: Raspuns la Mandru ca mi-s Banatean: Romania Libera, 27 august, 2017

Catre: Mandru ca mi-s Banatean

Aveti dreptate. Noi, fata de unguri...? Hm. Ne despart trei argumente aparent simple dar EXTREM de importante:

1). Scopul ungurilor, indiferent de unde sunt, este PUTEREA. Dar au un SCOP comun. Noi NU-L AVEM.

2). Pozitia lor geografica avantajoasa spre Vest. Noi n-o avem nici pe asta.

3). Avem actuala Romanie de 100 de ani. Cam tot atat a apartinut Transilvania si Ungurilor (N. B. Este oficial in cartile lor de istorie 1825-1835 este perioada in care incepe Ungaria Moderna). Dupa cei 100 de ani ai lor, au lasat o civilizatie frumoasa, incepand cu capitala Budapesta si toate celelalte orase din Imperiul Germanic, respectiv, din 1867 Austro-Ungar. Dupa cei 100 de ani ai nostrii NU RAMANE ABSOLUT NIMIC. Doar blocurile comuniste. PUTINII turisti care ne viziteaza vin sa vada orasele Transilvane si cele din Banat, nu sa ne viziteze blocurile sovietice. Ma doare. Dar este adevarat. Din decembrie 1989 nu am reusit NIMIC. Am mari dubii ca vom reusi vre-odata.

Cu stima,

Prof. Emil Aluas
Activist Politic
Editorialist
Presedinte-Fondator
Fundatia PRO WEST
Cluj-Budapesta.
Blog. emilaluas.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu