sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Concurenta a adus la Cluj servicii si preturi imbatabile pe segmentul ret-a-car

Concurenţa a adus la Cluj preţuri şi servicii imbatabile pe segmentul rent-a-car

Mi s-a întâmplat în urmă cu două luni în Cluj, oraşul meu. Aveam nevoie urgent de o maşină pentru mai multe drumuri în Transilvania, în Ardeal. Am încercat să închiriez o maşina de la câteva companii cunoscute în toată lumea. Era o chestiune personală şi nu mi-am permis să plătesc preţuri imense din buzunarul propriu. Am căutat alte câteva companii româneşti cu sediile principale în Bucureşti, cu puncte de lucru la Cluj. Nu am fost mulţumit de preţuri şi de calitatea maşinilor. Am încercat atunci o companie locală, din Cluj si am avut noroc. Am găsit pe Internet un nume cu rezonanţă antică: Hermin Rent –a-car Cluj.

Deşi mi se dădeau toate informaţiile pe website, inclusiv mărcile maşinilor disponibile cat şi detaliile tehnice ale acestora (motor, tip combustibil, cate locuri are, ce cutie de viteze), precum si ceva de dorit a fi practicat de toate firmele de profil – imagini cu masina reala, nu cu modelul de showroom (astfel stii dinainte exact pentru ce platesti si eviti surprizele neplacute) - am sunat totuşi la un număr de telefon: + 40 747 187 812. Am rămas surprins de amabilitatea persoanei cu care vorbeam. “bineinteles, vă aducem maşina la locatia dorita de Dvs, inclusiv la aeroportul Aurel Vlaicu. Puteti alege masina cea mai potrivita pentru nevoile Dvs din parcul nostru auto, toate sunt dotate cu aer condiţionat, geamuri electrice, iar pentru persoanele interesate, exista si modele dotate cu transmisie automată. La cerere va putem oferi si scaun pentru copii sau GPS pentru o orientare mai usoara pe strazile din Romania. Tarifele noastre incep de la 13 euro pe zi în sus. La o închiriere de peste două zile vă oferim kilometraj nelimitat, iar pentru cei care ne devin clienti fideli oferim reduceri substantiale, începând de la 10 % în sus. Formalităţile de închiriere la noi sunt extrem de simple: Trebuie să aveţi un carnet de conducere şi un buletin / paşaport ambele valide”.    

Am rămas plăcut surprins de aşa amabilitate şi ofertă avantajoasă. Desi eram deja 99% decis sa apelez la serviciile Hermin Rent-a-car Cluj, am aruncat o privire rapida si pe pagina lor de Facebook, sa vad ce spun cei care au folosit deja aceasta companie. Bineinteles, recenziile de acolo nu au facut altceva decat sa imi confirme impresia deja formata: e vorba de o firma serioasa, care pune accent pe calitate si satisfactia clientilor.

M-am decis sa inchiriez un BMW, aproape nou, curat, pe care l-am condus fără incident prin tot Ardealul. După trei zile am dat telefon la acelaşi număr şi am anunţat că voi lăsa maşina la Aeroportul din Timisoara.

Am fost fericit să realizez că Ardealul meu se schimbă, încet, dar se schimba spre bine. Poate voi mai fi în viaţă când peste tot în ţinutul meu, Ardeal, Transilvania, va fi altfel. Va fi ca în Vestul Europei. Atunci, poate, tinerii noştrii nu vor mai pleca din ţară.

Prof. Emil Aluaş                                                        Joi, 26 ianuarie, 2017
Preşedinte-Fondator                                                  Budapesta
Fundaţia PRO WEST, Cluj


EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu