vineri, 13 ianuarie 2017

Romania incepe sa-si recunosca statutul de Stat Mafiot denumit asa de Traian Basescu.

Acest editorial este publicat si in: Revista Agero-Stuttgart, (agero-stuttgart.de), 400 000 de cititori pe luna, citit si in SUA si Canada; Ziarul Buna Ziua Cluj (bzc.ro), 120 000 de cititori pe luna; Facebook.com Emil Aluas; Facebook.com/Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor.

Prezentare autor:
Cadru universitar în Europa şi SUA, refugiat politic în SUA în 1986, publicist cu
peste 900 de editoriale/articole/interviuri, publicate în România, Germania (Stuttgart), SUA, profesorul Emil Aluaş este fondatorul şi preşedintele Fundaţiei PRO WEST, Cluj.

[Declaraţie în presa occidentală: ”Cei care am plecat, la acea vreme legal sau ilegal, ca refugiaţi politici din România înainte de decembrie 1989, am contribuit toţi la căderea comunismului. Culpabiltatea pentru acea formă inumană şi criminală de comunism specific românesc, aparţine majorităţii copleşitoare a poporului român, în frunte cu foştii PCR’şti, tot ei actualii conducători. După decembrie 1989 această majoritate copleşitoare a respins repetat o Lege a Lustraţiei şi continuă să aleagă pe foştii comunişti de rang înalt, sau pe urmaşii lor. Până în acest moment nici un trust de presă nu m-a interogat să dau amănunte despre cum am plecat eu în SUA. Majoritatea poporului român continuă şi azi să participe la o mare nedreptate împotriva altor români ca mine, adică: români cinstiţi, care gândim şi suntem altfel. Din decembrie 1989 până în prezent au trecut mai mult de 27 de ani. Românii, în majoritatea lor continuă să fie la fel de necinstiţi, perverşi, şmecheri, foarte slabi profesional, şi asta se vede atât la noi acasă, şi în toată lumea. Prof. Emil Aluaş].

Editorial:
România începe să-şi recunoască specificul ei actual, ca “Stat Mafiot”.

Sunt plecat din Cluj de mai bine de o luna. De aici din Vest văd lucrurile foarte clar şi obiectiv. Sintagma de “Stat Mafiot” este redată fidel, în public, de fostul preşedinte Traian Băsescu. Eu am folosit-o din 1990 până în prezent dar nu mi-a fost acceptată în presa scrisă sau audio-vizuală din România. Întotdeauna am fost cenzurat, sau pur şi simplu nepublicat. Păcat. Mare păcat. Pentru că mi-a fost publicată întotdeauna în mass-media Occidentala. Adică de cei spre care şi noi tindem să fim. Sunt pozitiv surprins de apariţia în public a unor fapte şi personaje publice despre care am relatat încă din 1990 ca fiind mafiote, criminale chiar, groteşti, personaje care revendică apartenenţa poporului meu la istoria, cultura si valorile Vest Europene. Personajele (sau urmaşii lor) au fost şi au rămas şi azi, după mai bine de 27 de ani, la cârma ţării şi a instituţiilor Statului Român.

Am fost încântat de spusele clare, foarte obiective şi lucide ale lui Stelian Tănase (pe B1 TV, joi seara, 12. 01. 2017), privind ultimele evenimente şi personajele lor din România: (Sebastian Ghiţă în prezent dispărut; generalul gol Florian Coldea de la SRI, în prezent suspendat; George Maior, în prezent  în Washington D. C., individ despre care am mai scris că nu mi-a plăcut niciodată; Vasile Dincu, migrant de la mai multe instituţii de stat şi de la IRES-Cluj, sau de aiurea. Alina Bica, un procuror pierdut in foamea de bani şi de putere, de snobism provincial. Elena Udrea, o blonda fără identitate, un produs a lui Băsescu; Victor Ponta, tipul de şmecheraş parvenit, fost prim-ministru. Traian Băsescu şi acoliţii lui din toată ţara; Adrian Năstase şi acoliţii lui din 1990 până în prezent. Şi mulţi, mulţi altii, cu zecile de mii. Sunt tot atât de dezamăgit de scepticismul lui Stelian Tănase privind o rezoluţie cinstită, prin eliminarea din public a acestor personaje. Astfel ca ele,
personajele, să nu mai fie văzute de copii noştri sau să constituie modele pentru alţi români. Dar are dreptate: “sunt prea mulţi implicaţi în această mizerie naţională ca să poată fi eliminaţi”. Iar Robert Turcescu, fost gazetar, el însuşi fost agent al Serviciilor, în prezent deputat PMP, declară pe stiripesurse.ro, 12, 01, 2017, că “la nivel de ţară sunt sute de cazuri identice, dacă nu chiar mai grave”. Ma voi referi la situaţia din Cluj.
                                                                      
La Cluj, datorită politicii oficiale a Bucurestiului, ca: “ungurii trebuie să dispară“, situţia este grotescă. Sunt produs al Clujului, oraş a cărui istorie, clădiri, străzi, pietre şi pietricele, le cunosc în detaliu. Oraş a cărui transformare o cunosc din 1959 (moartea lui Lucian Blaga, 6 mai, 1961, apoi Agârbiceanu în 1964). Da, sunt un nostalgic al Clujului anilor ’60, ’70, a fostei elite autentice. Clujul a fost oraşul a cărui cultură s-a dorit să dispară. Noii veniţi, “viniturile”, (ca cei de la CUG şi alte  întreprinderi comuniste), nu au adus idei şi un suflu nou, occidental, de modernizare, de emancipare a oraşului. Din contra. Fenomenul s-a perpetuat până azi în oraşul de pe Someş. “Viniturile” domină azi o cultură unică în Europa, “Cultura Transilvaniei”.

Citesc un titlu lung din EVZ.ro (13. 12. 2017, a lui Florin Saiu):  “[...] Profilul Cultural al Poporului Român [...]”. Cititorul este avertizat: “Atenţie. Răspuns academic. Taios ca un brici”. Răspunsul este dat de Acad. Ioan Aurel Pop, Rectorul UBB. Îl cunosc de când am fost studenţi. M-a vizitat în SUA şi l-am invitat la mine acasă la o cină la care l-am servit cu papricaş. Nu domnule Saiu. Nu este un “răspuns tăios ca un brici”. Este un răspuns REAL. Acesta este poporul roman, mult în urma istoriei Vest Europene. Trebuie să transmitem această tristă REALITATE şi copiilor noştrii. Altfel îi minţim în continuare şi vom continua să ţinem o populaţie (“nu suntem un popor”, Rareş Bogdan, stiripesurse.ro 11. 01. 2017), într-un continent propriu, izolat. Ioan Aurel Pop recunoaşte cine suntem, deşi nu a avut public şi academic întotdeauna această poziţie. Dar, mai bine mai târziu decât niciodată. Majoritatea oamenilor de afaceri din Cluj, extrem de tăcuţi, cu riscul de a mă repeta, vă spun din nou: “încet dar sigur, veţi pierde tot. Pentru că aţi furat tot. Şi le-aţi transmis furtul vostru şi copiilor noştri”.

Mă întreb când se va desfiinţa acea Academie de Ştiinţe a Apărării Naţionale (sau cum dracu’ se numeşte), instituţie (un cuib de mediocritaţi naţionaliste) înfiinţată de informatori, pseudo-academicieni, generali goi şi impostori. Instituţie care funcţionează pe banii statului român, deci pe banii noştrii. În structurile ei, încă neştiute, sunt alţi mafioţi, plagiatori şi impostori. Îmi vine să râd când văd pe cărţile lor de vizită, pe care imbecilii’ îşi trec şi titlul de “Ph. D.”. Ei neştiind ce înseamnă un Ph. D.. Un Ph. D. se obţine cam după 6, 8, uneori chiar 10 ani de cercetare. Am fost şi suntem un neam de idioţi . Dar încet, încet, începem să recunoaştem asta. Se pare că am început. Este deja un progres.

Prof. Emil Aluaş                                                        Sâmbătă, 14 ianuarie, 2017
Preşedinte-Fondator                                                  Budapesta, HU

Fundaţia PRO  WEST, Cluj                                      

EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu