marți, 7 martie 2017

Nume de cod MANOLE. Continuarea activitatii criminal-infractionale ale Securitatii

Acest editorial este publicat si in: Revista Agero-Stuttgart (agero-stuttgart.de), 400 000 de cititori pe luna, citita si in SUA si Canada; Ziarul Buna Ziua Cluj (bzc.ro), 150 000 de cititoir pe luna; Facebook.com Emil Aluas; Facebook.com Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor.

Prezentare autor:
Cadru universitar în Europa şi SUA, refugiat politic în SUA în 1986, publicist cu peste 900 de editoriale/articole/interviuri, publicate în România, Germania (Stuttgart), SUA, profesorul Emil Aluaş este fondatorul şi preşedintele Fundaţiei PRO WEST, Cluj.
[Declaraţie în presa occidentală: ”Cei care am plecat, la acea vreme legal sau ilegal, ca refugiaţi politici din România înainte de decembrie 1989, am contribuit toţi la căderea comunismului. Culpabiltatea pentru acea formă inumană şi criminală de comunism specific românesc, aparţine majorităţii copleşitoare a poporului român, în frunte cu foştii PCR’şti, tot ei actualii conducători. După decembrie 1989 această majoritate copleşitoare a respins repetat o Lege a Lustraţiei şi continuă să aleagă pe foştii comunişti de rang înalt, sau pe urmaşii lor. Până în acest moment nici un trust de presă nu m-a interogat să dau amănunte despre cum am plecat eu în SUA. Majoritatea poporului român continuă şi azi să participe la o mare nedreptate împotriva altor români, adică: români cinstiţi, care gândim, ne-am format şi suntem altfel. Din decembrie 1989 până în prezent au trecut mai mult de 27 de ani. Românii, în majoritatea lor coplesitoare, continuă să fie la fel, adica: slabi profesional, şmecheri, hoţi, mici-găinari, şi asta se vede pe ei, atât in România, cât şi în lumea largă.  Prof. Emil Aluaş].

Editorial:

Nume de cod MANOLE. Continuarea activităţii criminal-infracţionale a Securităţii.

Nu am fost surprins de descoperirea celor doi reporteri, Cătălin Prisăcariu şi Zoltan Petru,  de la România Liberă. Am scris despre Mugur Isărescu încă în urmă cu 6 ani, şi despre poziţia lui neclintită în fruntea BNR. Ba mai mult, la un moment dat ne-a fost chiar prim- ministru interimar, apoi un serios candidat la preşedenţie. Oare chiar aşa de blestemaţi să fim noi românii, să nu putem face nimic împotriva acestor nemernici care ne-au stăpânit ţara de mai bine de 70 de ani ?. Sau trebuie “să treacă cei 40 de ani de la Revoluţie” pentru ca acest popor să ştie adevărul, cum spune Băsescu rânjind, ha, ha, ha.

Transpun totul la Cluj. Prin anii 1996-1998 conduceam la Cluj o strutură non-profit care se numea Camera de Comerţ Româno-Americană. Profesorul Geomoleanu era să zicem boss’ul acestei organizaţii. În realitate nu putea sa fie nimic pentru că nu avea absolut nici o idee despre sectorul privat, nici un fel de contacte şi nici posibilitatea de a comunica în vre-o limbă de circulaţie internaţională. Eu, pentru că tot eram la Cluj să-mi supraveghez fata transferata de la Chicago la UBB, am fost numit Vice-Preşedinte. Reuşisem să fac mult pentru mulţi oameni de afaceri, clujeni, ardeleni. Dar prin faţa mea treceau şi multe scursuri, gunoaie umane. La un moment dat au fost aduşi de către Geomoleanu trei indvizi care mi-au propus ca ei să facă o bancă. Aveau la dispoziţie 25 de milioane de RON, urmând ca apoi banca să o falimenteze, iar ei să rămână cu depozitele oamenilor. Le-am spus că eu nu mă ocup de aşa ceva. I-am revăzut ulterior de zeci de ori. Erau foşti ofiţeri de securitate.şi activişti PCR de rang înalt. Au reuşit să falimenteze alte bănci şiinstituţii din Cluj. Copiii şi familiile lor sunt în prezent “oameni de afaceri prosperi”.
                                                                   
Pot să continui cu alte zeci de exemple, toate din Cluj. Actorii acestor fapte sunt toţi politicieni din Cluj, unii au deţinut, şi vor mai deţine, funcţii înalte şi foarte înalte în guvernele României. Ca şi Mugur Isărescu (nume de cod MANOLE), aceşti indivizi sunt acum mai puternici ca nicioadată. (Notă: Un clujean îmi relatează că tocmai a vândut un apartament norei lui Dimitriu. O individă fără scupule. “Fac ce vor” îmi spune omul de afaceri clujean. “De aceea plec din oraşul şi ţara mea pentru totdeauna. Nu doresc să mă întorc niciodată în oraşul în care m-am născut”). “Aceşti criminali, securişti şi comunişti, au acumulat până în prezent averi colosale. Toţi sunt înrudiţi între ei prin căsătoria copiilor lor, prin năşit, prin încuscriri, într-un cuvânt prin necinste, prin mizeria lor umană. Personal pot să pun la dispoziţia oricui o listă de 5000 de persoane, care dacă ar dispare din Cluj, oraşul meu ar intra pe un făgaş normal”.

De la începutul demonstraţiilor din februarie, am declarat în mai multe editoriale că trebuie să-mi retrag afirmaţiile făcute anterior privind “o caracteristică generală a românilor”. Nu mai este aşa. Pentru că a apărut o generaţie care nu mai doreşte să-şi crească copii în minciună şi necinste. Această generaţie de români (la Târgu-Mureş tinerii unguri au cântat alături de tinerii români imnul României), nu mai acceptă clemeneţă nimănui care minte şi fură. Acestei noi generaţii le sugerez să demonstreze specific împotriva foştilor securişti şi comunişti de rang înalt care ne-au schimonosit poporul în faţa întregii lumi. Şi când te gândeşti că toate aceste mizerii ne vin în ultimii 27 de ani de la lipsa unei Legi a Lustraţiei. Sau cel puţin aplicarea prin lege a punctului 8 a Proclamaţiei de la Timişoara.

Prof. Emil Aluaş                                                        Marţi, 7 martie, 2017
Preşedinte-Fondator                                                  Budapesta
Fundaţia  PRO WEST, Cluj


EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu