luni, 15 mai 2017

Mediocritatea este intotdeauna majoritara

Acest editorial este publicat si in: Ziarul LaPRESA (lapresa.ro) 100 000 de cititori pe luna; Blog: emilaluas.blogspot.com; Facebook.com Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor; Facebook.com Emil Aluas.

Prezentare autor: Cadru universitar în Europa şi SUA, refugiat politic în SUA în 1986, publicist cu peste 1000 de editoriale/articole/interviuri, publicate în România, Germania (Stuttgart), SUA, profesorul Emil Aluaş este fondatorul şi preşedintele Fundaţiei PRO WEST, Cluj.


[În presa Occidentală: ”Cei care am plecat înainte de decembrie 1989 ca refugiaţi politic, am contribuit toţi la căderea comunismului. Culpabiltatea pentru acea formă criminală de comunism, aparţine majorităţii copleşitoare a poporului român. Această majoritate apără şi azi pe foştii securişti, votează pe cei care au respins repetat o Lege a Lustraţiei şi continuă să voteze pe foştii comunişti de rang înalt, sau pe urmaşii lor. (N. B. : Nimeni din presă nu m-a întrebat despre cum am plecat eu în SUA). Majoritatea poporului român persistă şi azi practicând o nedreptate faţă de românii cinstiţi, care suntem şi gândim altfel. Din decembrie 1989 până în prezent au trecut mai mult de 27 de ani. Românii, în majoritatea lor, continuă să fie la fel de slabi profesional, mici şmecheraşi, mici hoţi-găinari. Toate astea se citeşte pe ei într-o secundă, atât în România, cât şi în lume pe unde-i întâlneşti. Prof. Emil Aluaş].

Editorial:

Mediocrii vor fi întotdeauna majoritari.

Nu am crezut niciodată în JUSTEŢEA, repet, JUS-TE-ŢEA votului celor mulţi. Mulţimea, sau cum ironic m-am exprimat în mai multe rânduri, BOBORUL, este ca un monstru fără cap. Este inpredictibil, nu ştie niciodată ce face sau ce urmează să facă. Şi asta nu numai în societăţile foste comuniste, ci şi în ţările care au trecut prin toate filtrele care duc spre aşa zisa democraţie, ca: demonstraţie, conflict, grevă, revoltă, răscoală, revoluţie, Război Civil, Război Mondial, etc.. Cei care contrazic această afirmaţie nu au habar de istoria în evoluţie a societăţii umane.

Când însă mediocritatea, general recunoscută ca atare, este promovată cu bună ştiinţă spre a conduce o societate, fapta se cheamă mârşăvie cinică. În unele ţări se cheamă TRĂDARE şi se pedepseşte ca atare. Cam asta se întâmplă în România de mai bine de 27 de ani. Nu mai vorbesc de furtul unei întregi ţări, furt la propriu. Furturi care au ajuns la o valoare de peste o sută de miliarde de dolari SUA în ultimii 27 de ani (Ion Ţiriac). Toate aceste furturi sunt ştiute şi acceptate de politicienii români. Le-am aflat şi le aflăm toate zilnic din presa românească. Subliniez iară şi iară, că dincolo de existenţa unei prese româneşti mediocre, a existat şi există şi o presă care îşi riscă tot pentru a dezvălui adevarul. De cele mai multe ori un adevăr crud. Din această presă m-am alimentat şi mă alimentez şi eu. Pe această presă O FELICIT !.

Prof. Emil Aluaş                                                                Duminică, 14 mai, 2017
Preşedinte-Fondator                                                          Cluj
Fundaţia PRO WEST

Blog: emilaluas.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu