duminică, 28 mai 2017

Printul Charles in Cluj. O binecuvantare

Acest editorial este publicat si in: Ziarul Buna Ziua Cluj (bzc.ro), 150 000 de cititori pe luna; Blog: emilaluas.blogspot.com; Facebook.com Emil Aluas; Facebook.com  Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor.

Prezentare autor:              

Cadru universitar în SUA şi Europa, refugiat politic în SUA în 1986, publicist cu peste 1000 de editoriale/articole/interviuri, publicate în România, Germania (Stuttgart), SUA, profesorul Emil Aluaş este fondatorul şi preşedintele Fundaţiei PRO WEST, Cluj.


[În presa Occidentală: ”Cei care am plecat înainte de decembrie 1989 ca refugiaţi politic, am contribuit toţi la căderea comunismului. Culpabiltatea pentru acea formă criminală de comunism, aparţine majorităţii copleşitoare a poporului român. Această majoritate apără şi azi pe foştii securişti, votează pe cei care au respins repetat o Lege a Lustraţiei şi continuă să voteze pe foştii comunişti de rang înalt, sau pe urmaşii lor. (N. B. : Nimeni din presă nu m-a întrebat despre cum am plecat eu în SUA). Majoritatea poporului român persistă şi azi practicând o nedreptate faţă de românii cinstiţi, care suntem şi gândim altfel.  Din decembrie 1989 până în prezent au trecut mai mult de 27 de ani. Românii, în majoritatea lor, continuă să fie la fel de slabi profesional, mici şmecheraşi, mici hoţi-găinari. Toate astea se citeşte pe ei într-o secundă, atât în România, cât şi în lume pe unde-i întâlneşti.  Prof. Emil Aluaş].

Editorial:

Prinţul Charles în Cluj ? Poate fi o binecuvântare pentru noi transilvanenii.

Comuniştii români sprijiniţi de securişti ne-au trădat Transilvania şi pe transilvăneni. Citesc în presa locală din Cluj că Prinţul Charles va fi la Cluj în săptămâna care urmează. Oare să se împlinească ACUM, încet, încet, ce ne doream din totdeauna ?. De când ne-am născut ? Când scriu aceste rânduri sunt departe de ţară. Nu voi fi la ceremonia de decernare a titlului de Doctor Honoris a Prinţului Charles. Titlul va fi oferit de Universitatea Babes Bolyai. Într-un fel mă simt eliberat. Nu vreau să revăd (pentru a mia oară), feţele imbecile ale comuniştilor şi păşuniştilor cu doctorate şi titluri universitare de care nu am mai auzit în lumea universitară. Să re-ascult discursurile lor prefăcute. Aceeşi comunişti pe care-i cunosc de peste 55 de ani. Întotdeauna mi-a fost ruşine faţă de străini să dau amănunte despre cine sunt compatrioţii mei din universităţi, cu doctorate şi alte titluri universitare/academice nemaiauzite. Eu ştiind ce înseamnă un doctorat în SUA.

Fac parte din generaţia “baby booming”. Am crescut şi am fost educat din clasa a-I-a la Cluj. Cunosc centrul oraşului şi cartierele vechi “la pietricică”. Am fost privilegiat să am câţiva, (repet, doar câţiva, doi, trei), din profesori care veneau de dinainte de al-II-lea Război Mondial. Personalităţile care m-au marcat şi mi-au dat identitatea de clujean-transilvăneană au fost: Ion Agârbiceanu, Lucian Blaga, D. D. Roşca, Liviu Rusu, să enumăr doar pe câţiva. Am crescut cu Cliff Richard, The Shadows, The Beatles (în acest an se împlinesc 50 de ani de la lansarea în 1967 a L. P. ‘ului Sargent Pepper). Pot să continui cu ce mi-a marcat copilăria, adolesecenţă, tinereţea şi maturitatea în Cluj, Transilvania, Europa şi SUA. Prin toate am trecut cu multă muncă, dragoste pentru tineri, totală deschidere pentru schimbare, devotament pentru progresul Transilvaniei.
                                                                                   
Am publicat în urmă cu aproape o luna editorialul: “Prinţul Charles şi o Transilvanie a Commonwealth’ ului”. A fost şi este şi în prezent o judecată pragmatică, în avantajul Ardealului şi Banatului. Prin Prinţul Charles, Casa Regala Britanică ne poate reda identitatea şi demnitatea noastră. Suntem o regiune European-Creştină multietnică. În multe privinţe, Transilvania este o regiune etnică şi religioasă unică în Europa. Devenind parte a Commonwealth’ului asigurăm cel mai estic punct al Coroanei Britanice, asigurăm încetarea slavizării Centrului Europei.

Ce am ajuns după 27 de ani de la Revoluţia Anticomunistă din Timişoara ? Comuniştii şi securiştii (începând cu cele mai înalte straturi socio-profesionale, ca BNR, partidele ca PSD, PNL, altele cu zecile, au distrus prin trădare istoria şi demnitatea Ardealului şi Banatului. Populaţia Ardealului şi Banatului s-a împrăştiat în toată lumea. În toate structurile statului s-a instaurat hoţia şi minciuna. Ieri s-a publicat în România Liberă următoarele cifre: 300 000 (mai mult de un sfert de milion) de copii NU merg la scoală. Peste 200 000 de copii merg seara la culcare fără să mănânce. Am ajuns o mascaradă a Europei, a lumii.

Să ne rugăm la Dumnezeu ca Prinţul Charles, Coroana Britanică, vor accepta să ne primească în rândul ţărilor Commonwealth’ului.

Prof. Emil Aluaş                                                        Sâmbătă, 28 mai, 2017
Preşedinte-Fondator                                                  Budapesta
Fundaţia PRO WEST
Blog: emilaluas.blogspot.com


EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu