luni, 22 mai 2017

Securistii si pcr'istii din Romania si aversiunea strainilor fata de natiunea romana.

Acest editorial este publicat si in: Ziarul Buna Ziua Cluj (bzc.ro) 150 000 de cititori pe luna; Ziarul LaPRESA (lapresa.ro) 100 000 de cititori pe luna; Blog: emilaluas.blogspot.ro; Facebook.com Emil Aluas; Facebook.com Uniunea Ardelenilor Si Banatenilor.

Prezentare autor: Cadru universitar în Europa şi SUA, refugiat politic în SUA în 1986, publicist cu peste 1000 de editoriale/articole/interviuri, publicate în România, Germania (Stuttgart), SUA, profesorul Emil Aluaş este fondatorul şi preşedintele Fundaţiei PRO WEST, Cluj.


[În presa Occidentală: ”Cei care am plecat înainte de decembrie 1989 ca refugiaţi politic, am contribuit toţi la căderea comunismului. Culpabiltatea pentru acea formă criminală de comunism, aparţine majorităţii copleşitoare a poporului român. Această majoritate apără şi azi pe foştii securişti, votează pe cei care au respins repetat o Lege a Lustraţiei şi continuă să voteze pe foştii comunişti de rang înalt, sau pe urmaşii lor. (N. B. : Nimeni din presă nu m-a întrebat despre cum am plecat eu în SUA). Majoritatea poporului român persistă şi azi practicând o nedreptate faţă de românii cinstiţi, care suntem şi gândim altfel. Din decembrie 1989 până în prezent au trecut mai mult de 27 de ani. Românii, în majoritatea lor, continuă să fie la fel de slabi profesional, mici şmecheraşi, mici hoţi-găinari. Toate astea se citeşte pe ei într-o secundă, atât în România, cât şi în lume pe unde-i întâlneşti. Prof. Emil Aluaş].

Editorial:

Securiştii şi pcr’iştii din România şi aversiunea străinilor faţă de naţiunea română.

Străinii ştiu tot. Ştiu despre Mugur Isărescu, statutul lui de informator activ şi zelos al securităţii. Ştiu şi despre traseul lui politic din 1990 până în prezent. [N. B. Nemernicul de Mugur Isărescu l-a trimis pe ziaristul care l-a întrebat de cum explică colaborarea sa cu securitatea, “mergeţi şi întrebaţi structurile statului”]. Ştiu despre Văcăroiu şi întrega mafie din jurul lui Iliescu, cei veterani şi mai tineri. Ştiu despre ziariştii colaboratori cu fosta securitate. Despre profesorii univeristari, pe mine întreabă de cei de la Cluj: A. Marga, V Puşcaş, Gr. Zanc, alţii cu zecile, şi alţii cu sutele pe care încă nu i-am văzut demascaţi în presa clujeană. Ştiu tot despre foştii activişti pcr, de la Cluj. Nu am putut răspunde la toate întrebările pentru că nu am cunoştinte despre situaţia fiecăruia dintre ei.

Am fost prezent cu totul şi cu totul întâmplător la câteva întâlniri la Cluj, ocazii care mi-au dat încă speranţa că adevărul şi dreptatea vor ieşi la iveală. Că cei mârşavi, murdari, gunoaie umane, profesional impotenţi, care se dau mari patrioţi români, VOR PLĂTI. Si TREBUIE să plătească. Era vorba la un moment dat despre clădirile Clujului din Centru. În particular, Piaţa Mihai Viteazu’, clădiri care s-au distribuit foştilor securişti şi foştilor pcr’işti de rang înalt: Andrei Marga in P’ta Mihai Viteazu, nr. 2; Clădirea nou construită pe str. Crişani a lui Vasile Puşcaş; Gr. Zanc şi casa lui din Grigorescu. Cunosc mii de proprietăţi în Cluj a căror actuali proprietari sunt nelegali. Sunt apartamente pe str. Maniu (fosta 6 Martie) cu prorpietari nelegali. Cel care mă intervieva despre plecarea mea în SUA, mi-a sugerat că ar fi bine ca toţi aceşti nemernici, pcr’işti şi securişti, să fie împachetaţi şi trimişi în vest, exact cum am plecat noi alungaţi de un sistem mârşav susţinut de ei. Ei, pcr’iştii şi securiştii, să-şi dovedească în vest calibrul profesional pe care-l afişează mereu ostentativ. Eu le garantez de pe cum că nici unul nu face faţă cerinţelor şcolilor şi cerinţelor americane, de exemplu.

Există o teorie a acestor foşti comunişti şi securişti: “Că vesticii vor accepta întotdeauna şpăgi imense de bani. Că vesticilor nu le pasă de la cine primesc şpagă”. Ceea ce selectiv poate fi adevarat. Dar niciodată vesticii nu ne vor trata ca parte a culturii şi civilizaţiei europene. Mai exact: nu vom fi niciodată egalii lor. Pentru că o naţiune care îşi lasă gunoaiele umane s-o conducă, nu este o naţiune demnă de respect. Din ce s-a întâmplat în România în ultimii 27 de ani, îmi este greu să cred că naţiunea română îşi va reveni. Vom fi întotdeauna la coada tuturor altor naţiuni din Europa şi din lume.

Prof. Emil Aluaş                                                     Duminică, 22 mai, 2017
Preşedinte-Fondator                                               Cluj-Napoca
Fundaţia PRO WEST, Cluj
Blog: emilaluas.blogspot.com


EA/cc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu